Duizenden huldigen FC Twente in de Grols Veste

Duizenden huldigen FC Twente in de Grols Veste

Enschede – Duizenden supporters waren naar de Grolsveste in Enschede gekomen om FC Twenthe te huldigen met het behalen van de KNVB beker. De huldiging stond al op het programma voor maandag zes uur. Ondanks dat de spelers een lange nacht achter de rug hadden en kort hadden geslapen omdat ze vroeg zich moesten melden op het raadhuis voor een huldiging waren ze precues om zes uur op de Grols Veste om zich aan de supporters te laten zien. Op en boot kwamen de spelers aan bij de Grols Veste waar ze werden begroet met luidt gezang.