Enschede Duizenden supporters waren naar de Grolsveste in Enschede gekomen om FC Twenthe te huldigen met het behalen van de KNVB beker. De huldiging stond al op het programma voor maandag zes uur. Ondanks dat de spelers een lange nacht achter de rug hadden en kort hadden geslapen omdat ze vroeg zich moesten melden op het raadhuis voor een huldiging waren ze precues om zes uur op de Grols Veste om zich aan
De huldiging van de dames van Fc Twenthe die landskampioen zijn